به گزارش روابط عمومی واحد طبس:فرماندار طبس در مراسم افتتاح نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی انجمنهاي علمي دانشگاه پیام نور طبس گفت: یكی از مهمترین عوامل موثر در پیشرفت جوامع، توجه به پژوهش و تحقیق و ارج نهادن به جایگاه پژوهشگران عرصه‌ دانش است.
عزیز بهزادی اظهار امیدواری کرد: انجام فعالیت‌های علمی، تحقیقی و پژوهشی و برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط، به اشتغال جوانان و در نهایت پیشرفت و سرافرازی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتهی شود.
مهدی شفیعی‌مقدم رياست دانشگاه نیز در سخنانی اظهار داشت: پژوهش ضرورت و زیربنای علم است که استمرار و دوام هر جامعه‌ای نیز در گرو تحقیق و پژوهش است.وی ادامه داد: مراکز آموزش عالی باید با انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، منبعی برای پاسخگویی به نیازهای علمی جامعه باشند.
این نمایشگاه كه حاصل زحمات شبانه روزی دانشجویان است در وسعتی حدود 700 متر به صورت مسقف و به مدت 4 روز، از ساعت 9 تا 12 صبح و 4 تا 8 بعد از ظهر در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس براي بازديد عموم دایر خواهد بود . در قالب این نمایشگاه علمی و پژوهشی، علاوه بر نمایش انواع ماکت‌های آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و... کتب مختلف کمک آموزشی، لوازم و تجهیزات رایانه، و انواع فسیل و سنگ‌های قیمتی نیز به فروش می‌رسد.
لازم به ذكر است انجمنهاي علمی مترجمي زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر و IT ، شیمی، زمین شناسی، مهندسی منابع طبیعی و كانون دانشجويي هلال احمر و دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) در این نمایشگاه داراي غرفه مي باشند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا